lørdag den 23. januar 2010

"Rotter på loftet"

Smuk blomst
Tamla (udtales Damla) den karenske sygeplejer som hjælper mig i klinikken

Glemte helt at fortælle at vi torsdag aften blev klar over at vi havde endnu et husdyr omkring os.


Jeg så en rotte, og den var helt vild med at løbe rundt på vores loft. Heldigvis kom der en kat og blandede sig i dens "leg", så vi håber den vil forlade vores område.




Ellers nyder vi vores dage i Mae Sot, og gør os klar til endnu en periode i Mae La.


En af de burmesiske sygeplejere sagde til mig da vi tog afsted, om vi var sikre på at komme igen, og det har jeg lovet hende at vi gør. De er ikke så vant til at der kommer volontører så længe ad gangen.




Kan I allesammen have en god søndag.


kh Neel




1 kommentar:

  1. Kære Neel!
    Tak for dine billeder og indlæg!
    Igår gav Per mig adressen på din blog, den bliver flittigt læst kan du tro, jeg er taknemmelig for dig, du ved sikkert, hvorfor!
    Knus fra mig og masser af Guds hjælp, glæde og velsignelse til dig selv, Stine og din lille assistent med det lange, lyse hår.
    Mor/mormor/Jette

    SvarSlet