tirsdag den 19. januar 2010

En begivenhedsrig dag

Et besøg i huset med handicappede i dag var en rørende oplevelse.
Jeg skulle aflevere lidt medicin til en af dem der havde besøgt klinikken. Selvom han erblind, kan man godt have øjenbetændlese, så jeg havde fået fat i noget medicin til det samt noget salve til hans slemme sår på ben og fødder.
En lille familie, hvis far også er blind og mangler den en hånd, havde 2 drenge på 2 og 8 år. Familien er så fattige, at de kun har det tøj de har på kroppen. Så børnene fik noget af det tøj jeg havde med fra Freoli børnetøj. de blev så glade.
( det kniber desværre med at lægge billeder ind i dag)
Det er ikke svært at sprede lidt glæde her og det er en skøn opgave.
Om lidt skal klinikken åbne, så gad vide hvad der dukker op der.
Kh Neel

1 kommentar:

  1. Hej Neel

    Vi har fået din blog fra Ketty. Dejligt, at I er ved godt mod. Det er spændende læsning. Jeg føler, jeg er der igen.
    Pas godt på de handicappede. - og find gerne ud af, hvad vi mere kan gøre for dem. Der er ikke mange, der har fokus på denne lille gruppe. Vi tabte vort hjerte til dem. Vi har også sendt penge, som var øremærket til dem.Gad vidst om de kommer dem til hjælp. Vi vil folde vore hænder for jer - så alle former for "slanger" holder sig langt væk fra lejren.
    Kærlig hilsen
    Alice

    SvarSlet