onsdag den 20. januar 2010

Ny dag - nye muligheder

Broen over "floden" i lejren, som os der er fremmede ikke må passere. Lejrens beboere må gerne.

Torsdag.
Startede fugtig overskyet, men nu er det solskin. jeg har vasket lidt.
Morgenmaden i dag var risnudler med æg og dybtstegte bananer - det er næsten det mest spændende måltid at komme over til, det er uforudsigeligt, men på mine malariapiller står der at de helst skal indtages med et fedt måltid, så det bliver de.


I morges var det mig der mødte miss Shelob på toilettet, en edderkop der bare er så stor, så man tror det er løgn, men jeg tror ikke at den skader nogen.

Vi har været lidt rundt i lejren igen idag, og det er trist at se at så mange mennesker skal leve så usselt, men midt i det hele synger de af hjertens lyst og det tager nok noget af den smerte de mere eller mindre går med allesammen.

Vi har det godt, men må også indrømme at vi glæder os til 3 nætter i rigtige senge, brusebad og
lidt selv-tid.

Kh Neel

1 kommentar:

  1. Hej Neel. Nu er turen nået til dig og jeg vil bare sige at jeg beundrer din tålmodighed og dømmekraft når man hører,hvad du tit står overfor af opgaver :-)Og her går snakken om nedskæringer og fyringer og forringelse af vores sundhedsvæsen!!! tja ... sundt med reflektioner. Tak for dine meget levende beskrivelser og tanker, jeg læser dagligt jeres blog( kan man blive afhængig dr Neel???) Jeg " flyver" dermed gratis en tur ud i verden :-)Nå slut for nu ... skal på arb og passe mine patienter. Og rigtig god tur til jer alle 3 til "paradis"i weekenden. NYD DET. knus fra Lisbeth

    SvarSlet