mandag den 18. januar 2010

Kokospalme lige foran vores terasse

Mandag 18. jan.
Så er en ny uge i gang. Er det ikke en fin udsigt vi står op til?
Ved morgenmaden fik vi at vide at nogen havde set en lille slange i går - "nice" oplysning.
De 2 sygeplejere som hjælper mig, svigtede mig i dag, så sender de en af de studerende fra bibelskolen til at tolke, det er en lille hjælp, men ikke nok. Vi fik ellers i lørdags købt en del medicin beregnet til små børn, da meget af den thailandske medicin ikke kan deles og det er store tabletter. Så vi brugte lidt flere af de donerede penge til det.
Der kom heller ikke så mange patieneter i dag,heldigvis, og dem der kom var i vitaminmangel, så de fik lidt vitaminer.
Ellers er dagen gået med fejning, støve af, der er støv alle vegne hele tiden, og tøjvask.
Lidt medicinsk læsning osv. via google.
Jeg tror jeg må læse noget tropemedicin , når jeg kommer hjem.
I dag har vi nydt godt af alle de grønsager dr. Simon købte i går ved landevejen.
Viggo ringede i dag og hørte til os - det er dejligt at mærke omsorg.
Vi planlægger en afstikker til weekenden til Mae Sot - vi trænger til et rigtigt brusebad og lidt "vestlig mad", så vi er ved at undersøge om der er en kørelejlighed.
Nu har børnene aftensang, det ender med at vi kan synge med.
Kh Neel
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej mor. Så er jeg tilbage i Oslo efter en travl uge i København.

    Dine beskrivelser lyder jo forrygende og som om at du gør en afgørende forskel for mange. Dejligt og bevægende at fornemme!

    Kh
    Jakob

    SvarSlet